تحميل اغنية فين سيديهاتك يا مرتضى سما المصرى كاملة mp3 , تنزيل اغنية فين سيديهاتك يا مرتضى سما المصرى كاملة mp3 , استماع اغنية فين سيديهاتك يا مرتضى سما المصرى كاملة mp3 , كلمات اغنية فين سيديهاتك يا مرتضى سما المصرى كاملة , اغنية فين سيديهاتك يا مرتضى سما المصرى ماي ايجى سمعنا طرب  , اغنية فين سيديهاتك يا مرتضى سما المصرى يوتيوب , موالى  عرب طرب مزيكا توداى وماى ايجى وعرب سيد ميديا فير 
كلمات: كلمات :يا مرتضى يا مرتضى يا سيديهاتك يا مرتضي نفسى اشوفلك سيدى واحد اشمعنة انتة يا متباعد زبط باسم تمام وازاى هيزبطنى هينزلى الميدان يشتم ويشحورنى انا مش خايفة اشتم اشتم او شحورنى شحور شحور او طلعلى سيدتهاتى انا مش خايفة ولا بتمنظر انت رائيس فى النوادى ودولا برضو زعيم زعيم عايز تحكمنا لازم تدادى لو كن كمان حليم مش كل شوية تروح وتنرفز وتطلعنا سيدهات عارفة هتقول عليا سافلة وبت بتاعة ايحائات ايوة احنا نور عنية وبنحبو كمان لو شاطر اعمل زية وخدنا بالحنان هنختارك علطول يا مخلص ننزل ونقول لو قولت لي معزول مش هنسمع مهما تقول هتقابل حمدى فى الميدان دى بقى مهم ونبى جنان خاتم وخمرة ونسوان لية هبعد عنك يا عم احسن لطلعلى سيدهاتى انا هقولك حاجة ان امكن انا سيدهاتى كلها ميوهاتى

تحميل و كلمات اغنية فين سيديهاتك يا مرتضى سما المصري كاملة mp3


 لتشغيل الفيديو كليب ضع تعليق على المشاركة اولا


: 10‏/04‏/2014