تجربة مرهم اكنى فرى لعلاج وازالة حب الشباب فى ايام قليلة , اكني فيري , سعر اكني فري , طريقة استعمال اكني فري
سلام عليكم يا بنات

انا شفت هنا بنات كتييييير عندها مشكله بقع الحبوب وانا جاتلى المشكله دى قبل خطوبتى بشهر مع انى مكنش بيطلعلى حبوب ابداااااااااا بس تقريبا التوتر بتاع الفتره دى هو اللى جبهالى


المهم انا صاحبتى كانت راحت لدكتور وكتبلها على مرهم على اد حاله ابتسامة
وحطت منه ولقيت ان الحبوب والبقع راحت خاااااااااالص من وشها وبقى صافى بس انا قعدت اقول مش بحب اجرب حاجه يكون حد تانى جبها عشان مش كل انواع البشرات واحده

المهم جيت بعد الخطوبه خدت اسمها منه وجبته هو ب 3 ونص تقريبا انا استغربت انه رخيص كده وظبتلها وشها

حطيت زى ما الدكتور قالها بالظبط والحمد لله البقع بتروح خااااااالص فخلال يومين تلاته واللون بيخف شويه من اول استخدام

المرهم اسمه اكنفى فرى وفى منه صاوبن ونقط للحبوب ( بس مش لقتهم فى الصيدليه )

هو المرهم لونه بمبى ومكتوب عليه بالابيض اكنى فرى
ده الاسم بالانجلش 

 ACNE FREE
طريقه الاستخدام بقى عشان لو الصيدلى مش قال ليكوا


بتحطيه قبل النوم بساعتين وتمسحيه قبل النوم واوعىىىىىىىىىىىىىىىىىىى تنامى بيه ابدا
وبتاخدى منه نقطه يدوب تحطى بصباعك على مكان الحبايه بالظبط مش حواليها ومش تدهنيه لا تحطى النقطه وتسبيها كده هتلاقى نشف عقبال ما تيجى تمسحيه



هو المرهم ده ايه طريقته فى العلاج
يعنى ازاى بيمشى البقعه السمرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



المرهم بيعمل كمقشر للمكان اللى بيتحط عليه يوم ورا التانى القشره بتتسال وبالتالى الجلد اللى اغمق بيتقشر وبيظهر لون الوش الطبيعى
بالنسبه لعلاجه للحبوب نفسها انامش جرب احط على الحبايه وهى محمره فى اولها كده كنت بحط المحلول بتاع اكنى زنك وكان حلو ورخيص بردو
المرهم بحطه لما الاقى بقع بس

الاخطاء اللى وقعت فيها :-
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

1- انا لما حطيته كان فى كام حبايه جنب بعض فكنت بدهن على المكان كله مش كل حبايه زى قلت فوق لوحدها
اللى حصل ( انى المنطقه كلها بقت تتقشر وحسيت باحمرار فخدى)

2- سعات كنت بنسى وانام بيه
اللى حصل ( ]انى المكان اتقشر جامد جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ) عشان كده نبهت فوق على النقطه دى

3- لما مكان الحبايه اتقشر كنت بحاول اشيل القشره بايدى عشان اخلص بسرعه وده غلط
اللى المفروض تعمليه ( انك تحطى بعدها كريم مرطب بعد ما تغسلى وشك وهو القشره هتقع لوحدها )

4- حبيت استنصح مرررررررره وكان عندى بلاك هيد فى المناخير قلت فكرررررررره انا احط المرهم على مناخيرى كلها وابقى امسحه عشان يقشرلى المكان ده واحس انه نضف
اللى حصل ( انى مناخيرىى فضلت تقشر حوالى 3 ايام وكانت شبه مناخير )
عشان كده قلت المرهم يتحط على قد الحبايه بالظبط

5 - حبيت ابقى شطوره واحطه على ركبتى عشان حسيت انها سمرت
بس ولا الهوااااااااا معملش حاجه


اخر نصيحه بلاش تصتنحوا زيى فى اى حاجه وخليكوا فى البقع بتاعه الوش بس


المرهم ده يا بنات مشى مع كذا نوع بشره عشان كده قلتلكوا عليه بقلب جامد وكمان لقيت معظم العلاج اللى بينزل فى المنتدى بيبقى غالى

يارب اكون قدرت افيدكوا بحاجه
واللى استفادت بقى يا ريت تدعيلى بالنجاح فى الدراسة
: 30‏/10‏/2013